Protokoll besiktning Blåberget

Hem Forum Arbete Blåberget Protokoll besiktning Blåberget

  • Skapare
    Ämne
  • #2214
    Uffe JanssonUffe Jansson
    Moderator

    2018-05-21 genomfördes en besiktning av de underhållsbehov som finns på Blåbergets Skytteanläggning.

    Resultatet av denna besiktning finns att läsa i detta protokoll och berör endast de delar som jag som representant för SSSK granskade. Hur fördelningen av resterande arbeten sker måste bli en diskussion klubbarna emellan beroende på medlemsantal och nyttjandegrad av anläggningen…

    Vi är några medlemmar som redan har visat intresse för att dra sitt strå till stacken och det är…(jag) UffeJ, Peder, Bengt-Arne, Ulf T och StigS.

    Vi får försöka hitta ett lämpligt datum…..

    Det som jag tog på mig direkt för SSSKs räkning var att fixa till viraduken utanför 25-metersskjuthallen. Den skall dras in mot väggen och vikas upp så att det blir lättare att sopa ihop tomhylsor efter varje träningspass.

    Detta arbete kommer att utföras den 13/6 kl.16.00.
    Intresserade är välkomna att deltaga i detta arbete….

    • Detta ämne redigerades för 5 år, 11 månader sedan av Uffe JanssonUffe Jansson.
    • Detta ämne redigerades för 5 år, 10 månader sedan av Uffe JanssonUffe Jansson.
    • Detta ämne redigerades för 5 år, 3 månader sedan av Uffe JanssonUffe Jansson.
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.